lørdag 31. august 2013

en liten bloggendring






 Etter mange tanker om hvordan bloggen min skal føles mer ekte kom jeg fram til at skriftspråket må endres...Så fra nå av skal jeg prøve å blogge på dialekt. Dere får tolke og tyde det som skrives, så skal jeg se om jeg føler bloggen blir mer ekte *smil

Slenger med noen bilder fra når vi hadde familie på middagsbesøk. En fantastisk sommerdag i vest.Fortsatt litt tomt på vegger og i rom. Men det går sakte men sikkert framover. Neste uke skal vi endelig prioritere gulv - og dørlister. Det kommer til å bli så fint! Dermed nærmer det seg før- og etter-bilder *smil

Ha en nydelig lørdagskveld!


1 kommentar:

  1. Hvor er dialekten? Den kommer kanskje i neste innlegg? ;-) Gleder meg til nye innlegg og glimt fra det nye huset ditt. Har savnet kongla *blunk. Håper livet smiler til deg. Stor klem fra Monica.

    PS: Likte også bordet mitt som det var, men med dominerende lyse trevegger i stua blir det kræsj med andre trefarger i stua (synes iallefall jeg) - så da ble det mint i stedet. Superfint nå ;-) Hihi.

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..