onsdag 20. mars 2013

KALD STEMNING

Ny ladning med snø og kuldegrader, gjør meg (og kanskje flere?) noe negativ. 
Drømmer tilbake til i fjor på denne tiden da vi satt på svaberget og grillet i t-skjorte til langt på kveld. Uvanlig men fantastisk deilig! Krysser fingrene for at våren kommer snikende i løpet av påsken og at garderoben kan skiftes ut med lettere klær. 
I mellomtidennytes fine farger og litt av våren inne :)


Veldig stolt over mine grønne fingre som fikk disse tulipanene til å spire. Ekstra gøy var det at de ble rosa! 
 If you can dream it, you can do it!

1 kommentar:

  1. Nydelige farger. Og elskbare lysestakene. Jeg har også forelsket meg i pasteller, noe jeg aldri skulle like ;-)

    Fin fin kveld til deg.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..