fredag 1. februar 2013

FRØ,NØTTER OG ANNET GODT

Med tips fra en vennine har jeg i dag snekret sammen en god hjemmelaget müsli! Ble helt hekta da jeg fikk en pakke til bursdagen og nå var det tomt. Måtte handle inn mye, men så varer det jo lenge også!

Dette trengs:

2 dl mandler
2 dl hasselnøtter

2 dl linfrø
2 dl kokos
3 dl sesamfrø
2 dl solsikkefrø

1 dl olje
2 dl vann
tranebær
Tørket mango


Hakk opp mandler og hasselnøtter. Bland alt i en bolle utenom tranebær og tørket mango.





 Da er det bare å si GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Så superkoselig denne bloggen var, masse koselige tips og masse god mat! Takk for det!!
    Jeg følger deg gjerne videre :)

    Ha en fin fin dag :)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..