torsdag 13. desember 2012

"IT`S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS..."

Dere trodde kanskje jeg hadde gått i dvale..å neida...bare veldig lite overskudd og tid til blogging denne uken. Nå har jeg derimot endelig fått den etterlengtede juleferien og er tilbake i bloggverden!

Nå skal jeg bare kose meg (jobbe litt), lage ting, handle julepreasanger og nyte tiden framover!
Kom over et koselig tips på Top of the moon så jeg selvfølgelig må dele med dere:)
Brukte en ikea ramme, fine ark, rosa og stjerne...

...og vips fikk jeg denne koselige saken...

"You are my star"

Bilde ble overlevert til den beste Henriette som har holdt ut med meg fra morgen til kveld denne uken, og lært meg alt jeg trenger og vite i mitt fag! Nå tar jeg velfortjent ferie og krysser fingrene for Henriettes eksamen i morgen!
Stå på, du e rå!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..