lørdag 22. desember 2012

HJEMME HOS...

På vei hjem til mitt kjære vestland hadde jeg et lite stopp hos min bror. Huset stod ferdig i fjor jul, og huset fylles gradvis opp med fine ting og møbler. Fruen i huset vet hvordan hun vil ha det og jeg liker det! Et lyst og luftig hjem! Tok meg den friheten til å dele noen bilder med dere, som jeg sneik meg til å ta i går:) (Regner med det går greit kjære svigerinne)
 
 




Vogga står klar til den lille som kommer om få dager (eller timer?). Snekret sammen av bror. Tapeten er helt fantastisk fin og pryder en av veggene i stuen. 
 
 
Nå er det tid for spekemat og julestemning hos mor og far!
GODT å være hjemme.Ha en fin mini lille julaften!


3 kommentarer:

  1. Kjempeflott hjem:)

    Flink bror du har som lager så flott vugge:) Alltid spennende med nytt fam. medlem:)

    Ha en fiin kveld:)

    SvarSlett
  2. Så ut som hun hadde litt lik stil som sin svigerinne ;-) Fint hjem :-) Og nydelig vugge! God jul og godt nyttår, Hilde! Kos deg heime ;-)

    SvarSlett
  3. Takk for koselige ord:) God jul og godt nyttår til deg o Monica:)

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..