torsdag 22. november 2012

TID FOR BAD


Har snust litt rundt i bloggverden og funnet frem forskjellige bad med praktisk og fin oppbevaring. Selv har har jeg noen plastbokser til oppbevaring av hårstrikker og ringer.  Og mine neglelakker har fått plass i en stor skål
(siden det ikke var plass til alle i skapet lenger!)  Skålen rommer alle regnbuens farger og er dekorativt på et ellers kjedelig bad.






 Tenk å ha slike skuffer! Er jo umulig å ha det rotete!





bonytt.no






bonytt.no


bonytt.no





Hadde ikke vært feil med denne utsikten! Bilde er hentet fra bonytt.no




Bildet er lånt av Bengtgarden.com! Rent, enkelt og fint bad!






 Bli gjerne følger av bloggen, så ser jeg hvem du er. Du finner følgerfunksjonen på høyre side :) 
Drømmer videre om det badekaret over og ønsker dere en herlig dag!







3 kommentarer:

  1. Så moro med inspirasjon. Bad er noe jeg aldri blir fornøyd med, så tips trengs :-) Moro om vi treffes i kveld, gleder meg masse! Håper på storhandel. Hihi.

    Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder:) bad og oppbevaring er vanskelig.. Og hvis jeg rydder, så er det 5 andre som ikke gjør det..
    Jaja..
    La meg som følger jeg, skal bli kjekt å følge deg videre:)

    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Takk for fine kommentarer:)

    Velkommen som følger Fru Mosbron! Alltid noen som ikke rydder..merkelig det der;)

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..