tirsdag 27. november 2012

DIY- HAMBUS

Jeg har fått dilla på ullkulene som er å finne over alt i bloggverden for tiden og etter et lite innkjøp har jeg laget hambus (med andre ord gryteunderlag). Brukte limpistol men en kan også sy kulene sammen.
 Kanskje jeg en gang tar meg tid til å lage dette fine teppet fra Hay. Digger det!
Flere ullkuletepper til en saftig pris finner du her Hay.dk









Første prøving brukte jeg litt for mye lim så denne ble ikke noe fin, men den funker.
Kan også sy kulene fast i hverandre (litt mer jobb i mine øyne;) )





De fleste julegavene er i hus og snart er det tid for å lage julehus!! Strålande jul!


6 kommentarer:

  1. Stilig! :) Kor mykje kosta dei posane med kuler?

    SvarSlett
  2. 13 kr på Søstrene Grene :)

    SvarSlett
  3. Dei va knallstilige!:)

    SvarSlett
  4. Så stilig!!! Og så gøy!
    Ha en fin dag! Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  5. Eg har så sykt lyst på et sånn teppe sjøl, men blodpris jo;( kanskje eg o ska prøva på dette! Kom på det av deg sjøl? Ida E

    SvarSlett
  6. Gøy og raskt å laga! Flere gode tips finne du hos hobbyvimsa.blogspot.no så ga meg ideen om teppet:)

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..